ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus
formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, információival kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a Szolgáltató (Fazekas Viktória e. v.) a lentebb megadott elérhetőségein rendelkezésre áll.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (www.piperebudapest.hu) történő jogviszonyokra
terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.piperebudapest.hu/aszf.
Jelen Általános Szerződési Feltételek
(továbbiakban: ÁSZF) érvényes Fazekas Viktória e.v. (továbbiakban:
Szolgáltató) által üzemeltetett www.piperebudapest.hu weboldalon
(továbbiakban: Weboldal), illetve telefonon, e-mailen, Viberen, egyéb üzenetküldési rendszereken
keresztül történő foglalás esetén a foglalást leadó természetes
személyekre (továbbiakban: Ügyfél) és az így igénybe vett szolgáltatások
(továbbiakban Szolgáltatás) igénybevétele során minden esetben.
1. Szolgáltató adatai:
Egyéni vállalkozó neve: Fazekas Viktória
Adószáma:49298468-1-41
Lakóhelye: 2600. Vác, Kocsány utca 76.
Székhelye: 1138 Bp. Tomori köz 7.
Telephelye: 1111. Bp. Karinthy Frigyes út 2. fszt. 1.
Telefonszám: +36 30 4877540
Email: piperebudapest@gmail.com
Nyilvántartási száma: 58978144
2. Tárhelyszolgáltató adatai:
www.webnode.hu
Webnode AG
Badenerstrasse 47, 8004 Zurich
Switzerland
https://www.webnode.com/privacy-policy/
https://www.webnode.com/terms-and-conditions/
Jelen ÁSZF vonatkozik minden a
Szolgáltatóhoz érkezett foglalásra, minden itt elérhető szolgáltatás
igénybevételére, minden Ügyfélre függetlenül attól, hogy a foglalás
milyen úton történt meg (Weboldal, telefon, e-mail, Instagram,
Facebook, Viber, személyesen stb.).
3. Alapvető rendelkezések:
3.1. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a jelen szerződésből eredő követeléseit harmadik személyre engedményezni.
3.2. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtást bármikor indoklás nélkül is megtagadni.
3.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3.4. Szolgáltató fenntartja magának a jogot,
hogy a jelen ÁSZF-et és Házi rendet bármikor egyoldalúan módosítsa.
3.5. Jelen
ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak.
4. Időpont foglalása, szolgáltatás igénybevétele
4.1. Időpont foglalása
Szolgáltató minden típusú (online, telefonos,
közösségi média, stb…) időpontfoglalás esetén első alkalomtól az Ügyfél
adatait (név, e-mail cím, telefonszám) - amelyek szükségesek a szolgáltatás igénybevételéhez és a
kommunikációhoz- a Google Calendarban használja, e-mailben az Ügyfél az értesítést megkapja. Erre is vonatkozó Általános adatvédelmi szerződést lásd bővebben itt: www.piperebudapest.hu/gdpr.
4.2. A foglalások kezelése és működése
Új Ügyfél, illetve új időpont foglalása esetén az alábbiak vonatkoznak az ügyfélre és a szolgáltatóra. Az Ügyfél időpontfoglalási szándékát megteheti bármilyen online platformon, amik a weboldalon fel vannak tüntetve, illetve személyesen, vagy telefonon. Az időpont foglalásához a Szolgáltatónak szüksége van az Ügyfél nevére, e-mail címére, és telefonszámára. Az előjegyzett szolgáltatás időpontja onnantól érvényes, ha az Ügyfél erről e-mailben a Google.com Naptár alkalmazásán keresztül értesítőt kap az elkövetkező szolgáltatásról. Az feljegyzésben az Ügyfél és a Szolgáltató is ugyanazt látja, így látja, hogy milyen szolgáltatásra lett előjegyezve, az mennyi időt vesz igénybe, illetve melyik napon, hány órakor kezdődik. Az időponthoz tartozó értesítő e-mailhez csatolja megjegyzésként a Szolgáltató az Ügyfél számára a Házi rendet, fontos tudnivalókat, illetve az árlista online elérhetőségét.
Amennyiben a Szolgáltató az Ügyfélnek ezt az e-mailt 12 órán belül nem küldte el, vagy az Ügyfél nem kapta meg, illetve ha telefonhívásra, üzenetváltásra a Szolgáltató 24 órán belül nem reagál, az Ügyfél ezt írásban jelezze a Szolgáltatónak.
Az időpont onnantól érvényes, ha a visszaigazoló e-mailt az Ügyfél megkapta.
4.3. Időpont módosítása, lemondása
Ügyfél azzal, hogy időpontot
foglal, tudomásul veszi a Házi rendben (www.piperebudapest.hu/hazirend)
leírtakat. Miszerint díjmentesen lemondható/átrakható az időpont,
amennyiben minimum 24 órával a meglévő időpont előtt ez megvalósul. Ide
tartozik az is, ha módosítani szeretné az Ügyfél a szolgáltatást, amire
időpontot kért. Amennyiben ezek nem valósulnak meg vagy 24 órán belül
történnek, az eredetileg bejegyzett szolgáltatás/szolgáltatások árának
30%-át készenléti díjként felszámolásra kerül. Ezt a következő
időpontnál vagy banki átutalással tudja az Ügyfél megtéríteni.
Ha
Ügyfél nem jön el az időpontjára és erről a Szolgáltatót előzetesen nem
is értesítette, az előjegyzett szolgáltatás díjának 100%-át kell az
Ügyfélnek, személyesen vagy banki utalással forintban megtéríteni, és
csak ennek rendezése után jogosult újabb időpont foglalására.
Amennyiben
ezen feltételek nem valósulnak meg, az ügyfél további időpontjai
törlésre kerülnek, illetve addig a szolgáltatónak nem áll módjában új
időpontot adni, ügyfélként fogadni.
5. Árak közzététele és érvényessége
A Szolgáltató kizárólag magánszemélyek számára tud számlát kiállítani!
A Szolgáltató az érvényes és aktuális árakat minden esetben a www.piperebudapest.hu weboldalon közzéteszi oly módon, hogy az "Árlista" fülre kattintva megjelenik, illetve közösségi média oldalain (pl.: Instagram) Linktree linkjén külön linken PDF formátumban is közzé teszi.
Ezen felül a szalonban is jól látható helyen kihelyezve is megtekintheti az Ügyfél.
A szolgáltatás igénybevételekor az
ügyfél köteles a fenti módon közzétett és az adott dátumon érvényes
árlista szerinti árat megfizetni. Fizetés egyelőre készpénzzel lehetséges, és az árlistán szereplő összegek forintban értendőek, amik a kötelező ÁFA-t tartalmazzák.
A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy árat változtasson. Mindezt minimum szóban előre jelzi az Ügyfélnek. Mivel minden szolgáltatás személyre szabott, így a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos esetekben az árak eltérhetnek. Ezt minden esetben minimum szóbeli megegyezés előzi meg. Előzőleges tájékoztatást ad Ügyfélnek, aki eldöntheti, hogy él vele, vagy sem.
6. Szolgáltatások igénybevétele, felelősség kizárása a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban
A Szolgáltató a helyszínen szóban, illetve ha szükséges papír formájában (beleegyező nyilatkozatok), www.piperebudapest.hu/szolgaltatasaink weboldalon, illetve közösségi oldalain, üzenetben tájékoztatást nyújt a szolgáltatásokról, azok részleteiről,
esetleges kockázatairól. A Szolgáltató az Ügyfél egészségügyi
állapotáról, allergiáiról, esetleges betegségeiről, szedett gyógyszereiről, szépészeti beavatkozásairól és egyéb,
kockázati tényezőkről igyekszik tájékoztatást kérni az első szalon béli
látogatás alkalmával kitöltött Vendégkarton kérdésein keresztül.
Beleegyező nyilatkozat kitöltéséhez kötött kozmetikai szolgáltatások (pl. Mezopen kezelés)
esetén az Ügyfél aláírásával igazolja, hogy az adott kezelés kockázati
tényezőit megértette, a kozmetikus szakember ajánlásait elfogadja. A
beleegyező nyilatkozat egyik példánya az Ügyfél, másik példánya a
Szolgáltató birtokában marad.
Egyéb, beleegyező nyilatkozat aláírásához
nem kötött szolgáltatások esetén a Szolgáltató nem kötelezheti az
Ügyfelet a tájékoztatók elolvasására, illetve meghallgatására. Az Ügyfél
ebben az esetben kizárólag saját felelősségének tudatában, egyéni
döntése és mérlegelése alapján veszi igénybe a szolgáltatást/
szolgáltatásokat, így minden felelősség az Ügyfelet terheli.
A szolgáltatás igénybevétele tekintetében a
kizárólagos Ügyfél felelősség alapján a Szolgáltató kizár minden
felelősséget akár pénzügyi kár vagy egészségügyi kockázat és
állapotváltozás esetére is.
A Szolgáltató minden szolgáltatása esetén rendelkezik a szükséges képesítéssel.
7. Ajándékutalványok, kuponok, bérletek vásárlása, felhasználása
Az Ügyfél vásárolhat a saját, illetve másik személy számára ajándékutalványt a Szolgáltatótól. Ezt az Ügyfél megteheti online is, - ebben az esetben banki átutalásos fizetéssel-, amit az Ügyfél e-mailben kap meg. Illetve személyesen is kártya formájában.
Minden utalványon, bérleten, kuponon szerepel, hogy meddig érvényes. Ez az Ügyfél felelőssége, hogy észben tartsa, és felhasználja. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az utalvány, bérlet, kupon felhasználását megtagadja, ha azok felhasználási ideje már lejárt, vagy ha nem felelnek meg a feltételeknek. Az utalványt, bérletet, kupont készpénzre az Ügyfél nem válthatja be. Ha Ügyfél valami okból kifolyólag szeretné ezt továbbadni, a Szolgáltatóval előzetes egyeztetés szükséges.
Bármilyen egészségügyi, családi stb. okokból kifolyólag az Ügyfél nem tudja felhasználni utalványát, bérletét, kuponját, egyeztessen a Szolgáltatóval, aki hajlandó megoldást keresni a problémára.
8. További kötelezettségek és felelősségek
8.1. Weboldal
A Szolgáltató egyelőre a www.piperebudapest.hu weboldalát kizárólag információk közlésére használja ügyfelei számára. Az Ügyfélnek a weboldalra regisztálni, belépni nem kell- nem is tud.
8.2. Felelősségek
A Szolgáltató nem vállal semmilyen
felelősséget olyan (például számítástechnikai vírus okozta) károkért,
amelyek az Ügyfél számítástechnikai eszközeiben vagy egyéb tulajdonában a weblapra való fellépés után. A Szolgáltató szintén nem vállal
felelősséget a Rendszernek az internetszolgáltató hibájából történő
elérhetetlenségéért, lassú működéséért. Kizárt a Szolgáltató felelőssége
minden olyan magatartásért (különösen kárért), amely a Rendszer –
szolgáltatás – szakszerűtlen, jogszerűtlen, ÁSZF ellenes használatából
ered, illetve az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével remélt anyagi
hasznának a vártnál csekélyebb mértékéért, az anyagi haszon
elmaradásáért, illetve veszteségért. A Szolgáltató szintén nem felelős a
személyes, illetve bizalmas információk elvesztéséből, a hardver vagy
szoftver egészének vagy egy részének használhatatlanságából, személyi
sérülésből, illetve bármely kötelezettség teljesítésének elmulasztásából
(beleértve a gondatlanságból, jóhiszeműségből vagy az észszerű
gondolkodásból eredő kötelezettségeket) származó, bármilyen jellegű
károkért vagy veszteségekért, ahogyan a harmadik személy által okozott
károkért vagy veszteségért sem.
9. Panaszkezelés
Panasszal, vagy bármilyen igénnyel kapcsolatban a Szolgáltató áll az Ügyfél rendelkezésére telefonon munkanapokon 9.00 és 18.00 óra között telefonon vagy írásos formában bármikor pl. e-mail.
Szolgáltató elérhetőségei és adatai az ÁSZF 1. pontjánál található.
A Szolgáltató esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Budapest, 2024. 01. 23.
Utoljára módosítva: 2024. 02. 05.